Tüketici-Tüketici Web sitesi nedir?



Eşler arası web sitesi veya C2C web sitesi olarak da bilinen tüketici-tüketici web sitesi, bireyler arasında mal ve hizmetlerin satışını veya transferini kolaylaştırır. Tüketiciden tüketiciye web sitesinde yer alan katılımcılardan bazıları, aynı zamanda, tuğla-harç deposu için bir e-ticaret sitesi gibi başka iş mekanlarına da sahip olsa da, çiftçi destek kredisimüşteri tabanını genişletmek için bir C2C web sitesi kullanabilirler. Tüketici-tüketici web sitelerinin diğer kullanıcıları, bir ürünü satmaya ya da dağıtmaya çalışan ve normal olarak perakende satış ya da profesyonel hizmet sunmayan kişiler olabilir. Bu siteler, kullanıcıların işlem deneyimlerini değerlendirebildikleri ve diğer kullanıcıları satıcılarla ilişkilerinde uyarmaları veya teşvik edebildikleri, gözden geçirme temelli bir onur sisteminin kullanımıyla genellikle ayırt edilir.
Tüketici-tüketici web sitesinin sponsoru, iki kişi arasındaki işlemin üçüncü taraflarından biridir. Yaygın olarak kullanılan C2C web siteleri, çevrimiçi açık artırmaları ve vitrinleri, çevrimiçi bildirimleri veya sınıflandırılmış reklam panolarını ve eşler arası borç verme hizmetlerini içerir. Tüketiciler bu hizmetleri çeşitli nedenlerle kullanırlar; Bazı durumlarda, küçük işletme sahipleri, pazarlama stratejilerinden biri olarak tüketici-tüketici web sitesi satışlarını içerir, çünkü küçük bir işletme web sitesine trafik oluşturmak, yüksek bir reklam bütçesi olmadan zordur. Çevrimiçi açık arttırmaMilyonlarca ziyaretçi ve iyi bir arama motoru, iyi bir tanıtım biçimi ve ürünlerini daha geniş bir kitleye tanıtmanın bir yolu olabilir. Tüketiciler ayrıca bir pazarlık arayışında olabilirler ve bir perakende mağazasından özel bir bireyden ucuz yeni veya kullanılmış bir ürün alma şansları daha yüksektir.
Tüketici-tüketici mağaza siteleri, küçük işletmeler ve zanaatkârların mallarını pazarlamak için başka bir yoldur. Bu siteler, bireysel web siteleri ve çoğu durumda, e-ticaret yetenekleri, esnaf ve küçük iş adamları için küçük bir peşinat ücreti ya da siteye katılmak için satış işlemlerinin bir yüzdesini öderler. Buna karşılık, mağaza sahasının sahipleri, web sitesinin kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler migenel kamuoyuna bakımını yapmakta ve tanıtmakta ve yeni müşterilere esnaflar getirmektedir.
Tüketici-tüketici web sitesinin bir başka türü, genellikle kullanılan, sahiplerinin sattığı ya da verdikleri ürünler hakkında ilanların yayınlanması için çevrimiçi sınıflandırılmış reklam sitesidir. Bu siteler anonim e-posta sistemleri bile sağlayabilir, böylece kullanıcılar bir reklamdaki tanımlayıcı bilgileri görüntülemeden bir işlem hakkında birbirleriyle iletişim kurabilir. Çevrimiçi sınıflandırılmış siteler genel nitelikte olabilir ya da ürünlerin satılmasına izin vermeyen "freecycling" siteleri, sadece ticaret veya verilişler gibi özel bir odağa sahip olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EVDO Nedir?

Veri Havuzu Nedir?

Ters Coğrafi Kodlama Nedir?