Tıklama Analizi Nedir?



Tıklama analizi, kullanıcıların web sayfalarıyla etkileşimini ve kullanıcının yaptığı tıklamaların izlenmesine dayanan yazılım programlarını incelemeye çiftçi destek kredisiyönelik bir yaklaşımdır. Kullanıcılar gezinirken, sayfadan sayfaya atlamak, menüleri etkinleştirmek ve diğer etkinliklere katılmak için farelerini kullanırlar. Bu bilgi, tıklama akışı, kullanıcılar için deneyimleri geliştirmek, daha iyi pazarlama kampanyaları geliştirmek ve işyerinde veya benzer bir ortamda üretkenliği analiz etmek için bir dizi farklı şekilde kullanılabilir.
Tıklama analizini kullanmanın bir yolu testte. İnsanlar yeni bir program veya web sitesiyle etkileşimde bulundukça, yollarına bakma yolunda önemli bilgiler sağlayabilirler. Tıklama akışı, bir bileşenin bozuk olduğunu veya beklendiği gibi çalışmadığını gösterebilir, navigasyon için belirli ayarlamalar yapılması gerektiğini veya kullanıcıların siteyi veya programı amaçlandığı gibi kullanmadığını gösterir. Yazılım test edicileri ve web sitelerini herkese açık hale getirilmeden önce test eden kullanıcılara seçeneklerinin mümkün olduğunca araştırılması ve bazen programın veya sitenin kasten kırılmaya çalışılması istenir. Bir tıklama analizi, oturumları sırasında bilgisayarla nasıl etkileşimde bulundukları hakkında önemli bilgiler sağlayabilir.
Pazarlama analizi için tıklama akışlarına bakmak çok önemlidir. Kullanıcılar, tüketicilerin anlaşmalara dahil olmasını veya çıkmasını neyin sağladığını ve sürecin nasıl düzleştirileceğini görmek için e-ticaret sitelerinde tıklama analizi kullanır. Amaç, işlemleri tamamlamak için mümkün olduğu kadar çok ziyaretçiyi teşvik etmektir. Site, kullanıcıların siteyi bulmasını ve gördüklerini beğenmesini sağlayan bir arama motoru optimizasyonu ve estetik bakış açısından insanlara hitap edecek şekilde tasarlanabilirken, bir işlemi tamamlamak zorsa, potansiyel müşteriler kapatılabilir. Tıklama analizi, potansiyel müşterilerin siteyle ve alışveriş sepetiyle nasıl etkileşimde bulunduğu, kullanıcıların yeni özellikleri uygulamalarına ve gezinmeyi geliştirmelerine olanak veren bilgiler sağlar.
Tıklama akışı, verimlilik ve verimlilik hakkında bilgi de sağlayabilir. Daha fazla tıklama genellikle insanların gitmek istedikleri yerlere ulaşmak için birkaç seçenek katmanından geçmek zorunda oldukları anlamına gelir. Materyali daha erişilebilir hale getirmek ve bilgileri daha mantıklı yollarla düzenlemek, insanların harcadıkları zamanın miktarını azaltabilir ve kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler miaktif olarak harcadıkları zamanı arttırabilir.
İnternet servis sağlayıcıları, müşterilerinin tıklama akışları hakkında bilgi sahibi olabilir ve bu bilgiyi, soyulmuş bilgileri belirlemek için, tıklatma analiziyle ilgilenen şirketlere satabilirler. Sunucular ayrıca, kullanıcıların belirli bir web sitesinde veya site ailesindeki etkinlikleri izlemelerine olanak tanıyan tıklama verilerini de korur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EVDO Nedir?

Veri Havuzu Nedir?

Ters Coğrafi Kodlama Nedir?